Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

ΣΕ ΈΝΑ ΠΆΡΚΟ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ.



site analysis

ΣΥΝΈΒΗ ΣΕ ΈΝΑ ΠΆΡΚΟ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ.



Μια γυναίκα που είχε  την πίστη ενός  παιδιού, συνέβη τα εξής. Ένα βράδυ  περπατούσε μέσα στο δάσος. Στο χέρι της, είχε μια τσάντα με φαγητό,  και χρήματα. Ξαφνικά ένας άντρας βγήκε από το σκοτάδι και, πλησιάζοντάς της,  της λέει: 

"Δώσε μου την τσάντα σου!" 
Πολύ ήρεμα, απάντησε: 
- Σας ευχαριστώ, εγώ ή ίδια μπορώ να τη μεταφέρω. 
Ο άνθρωπος ήταν τόσο αμήχανος από την απάντηση που  για περίπου δέκα λεπτά περπατούσε σιωπηλά δίπλα της. Τελικά επανέλαβε το αίτημά του: 
"Δωσε μου το βάρος σου". 
«Σας ευχαριστώ, αλλά εξακολουθώ να διαχειρίζομαι τον εαυτό μου». 
Ξαφνικά παρέμεινε πίσω. Φοβόταν ότι τώρα θα επιτεθεί από πίσω. Αλλά τότε σκέφτηκε: "Εξάλλου, ο Σωτήρας μου δεν είναι μόνο στην εκκλησία, αλλά είναι εδώ, στο δάσος μας". Και ψιθύρισε τον 4ο στίχο από το Ψαλμό 22: 
"Αν περπατήσω μέσα στην κοιλάδα της σκιάς του θανάτου, δεν θα φοβάμαι το κακό γιατί είσαι μαζί μου. Η ράβδος σου και το πρόσωπό σου - με παρηγορούν ».
Τότε ο ληστής πήδηξε σε αυτήν και ρώτησε: 
- Τι είπατε; 
Η αδελφή επανέλαβε το στίχο και άρχισαν μια θαυμάσια συζήτηση. Τέλος ρώτησε: 
«Ξέρεις τι θέλησα να κάνω μαζί σας;" 
«Ω, ναι, φυσικά», απάντησε. 
"Γιατί δεν φώναζες από τρόμο;" 
"Γιατί να φωνάξω και να καλέσω για βοήθεια από την αστυνομία όταν ο Κύριος μου είναι ισχυρότερος από όλους και με κρατά, και είμαι υπό την προστασία Του". Δεν σας επέτρεψε να μου κάνετε κακό. 
Όταν χωρίστηκαν, ήταν σε δάκρυα και η γυναίκα μετά από αυτόν του φώναξε: 
"Θα προσευχηθώ για σένα, μέχρι να βρεις τον τρόπο και το δρόμο της ζωής!
πηγη.ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου