Η Melanie που έγινε Μοναχή Αιμιλιανή όταν την έσωσε άγγελος στο πολύνεκρο δυστύχημα του Ξενοδοχείου Hyatt- Τι λέει η ίδια
17 Ιουλίου 1981, Ξενοδοχείο Hyatt Regency στο Kansas City των ΗΠΑ. Το αίθριο του ξενοδοχείου είναι πλημμυρισμένο από περίπου 2.000 άτομα που συμμετέχουν σε ένα χορευτικό διαγωνισμό.
Η ελαττωματική σχεδίαση των συνδέσμων που συγκρατούν τις δυο διαβάσεις πεζών σε συνδυασμό με το μεγάλο φορτίο από την πολυκοσμία προκαλούν την κατάρρευση τους. 114 άτομα χάνουν τη ζωή τους και εκατοντάδες άλλα τραυματίζονται. Τραυματίας είναι και μία νεαρή γυναίκα, η Melanie Sarra Hanson, η οποία υπέστη παραλυτικό τραυματισμό στην σπονδυλική της στήλη… Η συγκεκριμένη γυναίκα είναι σήμερα γερή και δυνατή και υπηρετεί ως Αδελφή Αιμιλιανή τη Χάρη του Κυρίου σε Μοναστήρι της Ιεράς Μητροπόλεως Θηβών και Λεβαδείας.
Του Αντώνη Μακατούνη
Η αδελφή Αιμιλιανή περιγράφει το θαύμα της διάσωσής της σε παλαιότερη συνέντευξη: «Θυμάμαι ότι ήμουν ένα κουβάρι, τυλιγμένη με το πρόσωπό μου ανάμεσα στα γόνατά μου, εξήντα τόνοι από τσιμέντο και συντρίμμια ήταν πάνω μου, γύρω μου… Τα γόνατά μου είχαν χωθεί στα πλευρά μου προκαλώντας κατάγματα. Κάποια στιγμή άρχισα να μιλάω με το φύλακα – άγγελό μου: «Πού είσαι;» του φώναζα. Ένιωσα κάποιον να μου σφίγγει το δεξί μου χέρι και χωρίς να τραβηχτώ βγήκα από τα συντρίμμια! Ήμουν πλέον ξαπλωμένη ανάσκελα, ελεύθερη από οποιοδήποτε βάρος. Με κρατούσε και με καθησύχαζε πως θα γίνω καλά. Κανείς δε θυμάται ποιός ήταν! »
Δείτε το βίντεο στο οποίο εξηγεί πώς αποφάσισε να γίνει μοναχή μετά το θαύμα που βίωσε στο δυστύχημα από την κατάρρευση των διαβάσεων στο ξενοδοχείο Hyatt Regency.