Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

ΕΊΔΕ ΤΉΝ ΥΠΕΡΑΓΊΑ ΘΕΟΤΌΚΟ ΚΑΙ ΈΓΙΝΕ ΟΡΘΌΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ.


ΙΕΡΌΣ ΝΑΌΣ ΤΙΜΊΟΥ ΠΡΟΔΡΌΜΟΥ ΚΟΡΝΟΣ ΚΎΠΡΟΣ 


Σήμερα Κυριακη μετα τα Φώτα είχαμε την χαρά να βαπτισουμε την  εικοσάχρονη Βιετναμέζα γυναίκα η οποία μετεστράφει στην Ορθοδοξία κατόπιν εμφανίσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου.

Η γυναίκα,  που ήταν προηγουμένως Βουδίστρια, δούλευει και σπουδάζει  στην Κύπρο, βαπτίστηκε και εντάχθηκε στην Αγία Ορθοδοξία μας.

Γράφει ότι κάτι καταπληκτικό συνέβη  στη ζωή της πέρυσι. «Βρισκόμουν ξαπλωμένη. Κάποια στιγμή, είδα μια ακτινοβολία, ένα υπέρλαμπρο φως. Αμέσως, είδα μπροστά μου την Υπεραγία Θεοτόκο. Κρατούσε και έτεινε προς εμένα ένα μπουκάλι νερό το οποίο και μου έδωσε. Όσο έπινα το νερό, η λάμψη και η Θεοτόκος με σκέπαζαν και ένιωθα υπέροχα».

«Το επόμενο πρωί», συνεχίζει,  άρχισε να προσεύχεται στον Κύριο Ιησού Χριστό και την Παναγία Μητέρα Του  και αποφάσισε ότι θα γίνει Χριστιανή.
 Ένας φίλο της, ο οποίος της έφερε μια Εικόνα της Παναγίας με τον Χριστό. Του είπε «είμαι  πάρα πολύ χαρούμενη γιατί η μορφή της Παναγίας στην Εικόνα ήταν ίδια με την Θεοτόκο, όπως την είδα στο όνειρό μου. Εκδήλωσα τη χαρά μου στο φίλο μου και του είπα το όνειρό μου. Εκείνος με οδήγησε σε στον Τίμιο Πρόδρομο στον Κόρνο , όπου συναντήσαμε τον Ιερέα. Έγινε η κατήχηση , "για να γνωρισω τον Κύριο και την Υπεραγία Θεοτόκο.»

Η γυναίκα  βαπτίσθηκε στην ίδια εκκλησία και γεννήθηκε εκ νέου υπό την προστασία της Πλατυτέρας Θεοτόκου και την ευλογία του Κυρίου.

«Είμαι πανευτυχής!» είπε μετά την βάπτιση ,συνεχίζοντας «ευχαριστώ Θεέ μου, ευχαριστώ Παναγία μου, για αυτήν την δεύτερη γέννηση και το μέγα δώρο να βρω την Πηγή της Ζωής!»

Ο π. Αντώνιος της έδωσε το όνομα  Αγγέλα  και τώρα εμαθε να διαβάζει προσευχές στα βιετναμέζικα στις Ιερές Ακολουθίες!
ΠΗΓΗ.ΑΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου