Σάββατο 25 Μαΐου 2019

Η Μοναχή Θεοδώρα, Ηγουμένη της Ιεράς Μονής στο Μπουτέστι της Ρουμανίας, έχει μια εντυπωσιακή ιστορία.



site analysis



  • Η Μοναχή Θεοδώρα, Ηγουμένη της Ιεράς Μονής στο Μπουτέστι της Ρουμανίας, έχει μια εντυπωσιακή ιστορία.

  • Εργαζόταν ως δημοσιογράφος, τηλεοπτικός παραγωγός γνωστό πολύ γνωστή στην Ρουμανία και αποφάσισε να ακολουθήσει το κάλεσμα του Κυρίου και στράφηκε στο μοναχισμό.
  • Σε συνέντευξή της στην εφημερίδα AS, η Μοναχή Θεοδώρα περιγράφει πως έκανε αυτό το μεγάλο βήμα προς το μοναχισμό, αν απολάμβανε μια ζωή με υψηλή κοινωνική θέση, αυξημένο εισόδημα και αναγνωρισιμότητα.

  • Κάποτε, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, γύριζε ένα ντοκιμαντέρ για τη μοναστική ζωή στη Ρουμανία, με αποτέλεσμα να επισκεφθεί όλα τα μοναστήρια της χώρας. «Εκεί γεννήθηκε επιθυμία μου να αφιερώσω την ζωή μου στον Κύριο» τόνισε και περιέγραψε τον ρόλο που έπαιξε στην απόφασή της αυτή η γνωριμία της με τον πατέρα Ιωαννίκιο με τον οποίο είχε πολλές πνευματικές συζητήσεις.

  • «Μετά την ολοκλήρωση της ταινίας μου, ήμουν σε σύντομες διακοπές στη Μολδαβία και πήγα με δύο φίλους στη Μονή τη Σιχαστρίας. Τότε τον συνάντησα. Στάθηκε για μια στιγμή μπροστά μας, μας κοίταξε βαθιά και είπε, «Και εσείς, ελάτε, βιαστείτε, δεν υπάρχει πλέον χρόνος. Το λεωφορείο έρχεται και πρέπει να ανεβείτε εκεί. Όταν θέλετε, δεν θα έχετε θέση» Και έφυγε. Αναρωτιόμουν. Τι εννοούσε; Μου φάνηκε ότι τα λόγια του ήταν προφητικά… »

  • «Κάθισα και σκέφτηκα και συνειδητοποίησα ότι ένιωσα στη ζωή μου, την επιθυμία να ξεφύγω από αυτό που έκανα. Κι έτσι ξεκίνησαν όλα «.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου