Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

Η μητέρα του Οσίου Ιωσήφ του Ησυχαστή: «Όταν γέννησα τον μικρόν Φραγκίσκον...


Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, καπέλο και κοντινό πλάνο
Είχε πει η μητέρα του Οσίου Ιωσήφ του Ησυχαστή.
«Όταν γέννησα τον μικρόν Φραγκίσκον», λέγει, «και ήμουν ακόμα στο κρεβάτι ασαράντιστη με το μωρό δίπλα μου φασκιωμένο, είδα να ανοίγει η στέγη του σπιτιού μας και να κατεβαίνει ανάλαφρα ένας ολόλαμπρος άγγελος Κυρίου, ιεροπρεπής και ολοφώτεινος, και ήταν τόση μεγάλη η λάμψις του, που μόλις μπορούσα μετά βίας να τον αντικρύσω. 
Κατέβηκε λοιπόν ο άγγελος και στάθηκε δίπλα από το μωρό. 
Άρχισε να το ξεσκεπάζει με σκοπό, όπως φάνηκε για να το πάρει. 
Αμέσως διαμαρτυρήθηκα με αγωνία λέγοντας,
– Τι πάς να κάνεις εκεί, θα μου πάρεις το μωρό;
– Τον έχουμε γραμμένο εδώ! μου απαντά και μου δείχνει έναν κατάλογο με ονόματα μοναχών. 
Είναι γραμμένος στο τάγμα των αγγέλων. 
Κατάλαβα, ηρέμησα και γαλήνεψε η ψυχή μου. 
Πήρε το μωρό, τον μικρό Φραγκίσκο, και στη θέση του άφησε ένα πολύτιμο κόσμημα σε σχήμα Σταυρού. 
Μετά συνήλθα και όλα ήσαν κανονικά.
Από τότε πίστευω», κατέληξε η μητέρα του, ότι το παιδί μου αυτό μια μέρα θα εγίνετο μοναχός, και μάλιστα βεβαιώθηκα όταν μου χάρισαν ένα χρυσάκτινο Σταυρό.»
πηγή: Hlias DaslisΌσιος Γεώργιος Καρσλίδης-Αμφοτεροδεξιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου